Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007

Καυτή Δευτέρα :-(

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Πολύ ζέστη σήμερα, ε;
Όσοι μπόρεσαν την "έκαναν" για τις παραλίες!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Τυχερούληδες! Εγώ, λόγω δουλειάς την έβγαλα με ντουζάκια και aircondition.
Και τώρα;
Είχαμε που είχαμε τον καύσωνα, πλάκωσε και η Δευτέρα!




Δεν τις χωνεύω τις Δευτέρες, λέμε!
Με τίποτα όμως!
Σιγά το πρωτότυπο, θα μου πείτε.
Κανείς δεν τις χωνεύει, είναι μετά το σαβατοκύριακο!



Μα εγώ συχνά, όπως αυτό που πέρασε, δουλεύω τα σαββατοκύριακα!
Ακόμα κι έτσι όμως, η Δευτέρα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα, που προτιμώ να μην δουλεύω.

Αυτή την εβδομάδα, ωστόσο δεν θα τη γλυτώσω!
Γιατρέεεε, νιώθω ένα βάρος!



Ναι, ναι, ξέρω!
Είναι μόνο μια φορά την εβδομάδα...
Αλλά, φτου, #@^*%?#!, είναι ΣΗΜΕΡΑ!
θα συνεχιστεί λένε και η ζέστη...


Τι να κάνουμε, όμως;
Να το παλέψουμε, όπως μπορούμε, λέω εγώ!
Ψηλά το ηθικό, λοιπόν.
Να έχετε όλοι μια ΥΠΕΡΟΧΗ, ΚΑΥΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

7 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Ποιος αντέχει τις δευτέρες !!κανεις!!
Λατρεύω τις Παρασκευές!!!!!Καλη δροσερή εβδομάδα!

Ενεσούλα είπε...

Δροσερή δεν βλέπω να είναι!
Ας είναι τουλάχιστον χαλαρή!
Γι αυτή την εβδομάδα θα ψηφίσω κι εγώ Παρασκευή, μιας και θα έχω ρεπό το ΣΚ!:))
Τρεχω τώρα κάτω από το aircondition!
Φιλάκια:x

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χειμώνα ή καλοκαίρι,
με κρύο ή με ζέστη,
όπως και να το φέρει
η Παρασκευή μ' αρέσει!

Κατά τ' άλλα ψηνόμαστε, καιγόμαστε Πανελλαδικώς!

Γλαρένιες αγκαλιές,
οι οποίες (αγκαλιές) μπορεί να μην ενδείκνυνται λόγω ζέστης, μα οι δικές μου είναι ποτισμένες από την αρμύρα του πελάγου.....
Καλό βράδυ!

Ενεσούλα είπε...

Να κοίτα, Γλαρένια μου!
Είναι ήδη Τρίτη!!!

Πίκος Απίκος είπε...

Πήγα την Τρίτη σε παραθαλάσσια ταβέρνα για κανένα ψαράκι και είχε τόσο ζεστό αέρα που δεν τόλμησα να βγάλω τα γυαλιά ηλίου μου ούτε για μια στιγμή. Πραγματικός ροκ σταρ στο πιο κοιλιόδουλό του χα,χα,χα...

Κάτω από πλατάνι και το θερμόμετρο να δείχνει 45+, αυτό θα πει κόλαση :)

Ενεσούλα είπε...

Πήγα κι εγώ χθες βράδυ για ποτάκι δίπλα στο κύμα και ανακούφιση δε βρήκα!
Ευχήθηκα καυτή εβδομάδα, αλλά δεν είχα ακριβώς αυτό στο μυαλό μου!:(
Ορίστε, Πέμπτη πια και δε λέει να δροσίσει!
Και για αγκαλίτσες και φιλάκια και στενές επαφές γενικώς δε λέει, ούτε κάτω από το ντους!
Μακριά κι αγαπημένοι!
Κλαψ, σνιφ, λύγμ!
Πάω να έχω μια στενή επαφή με το κλιματιστικό μου, πάλι!

tzonakos είπε...

Η αλήθεια ειναι οτι εμείς και οι πανευτυχείς ( κοινώς στην κοσμάρα τους ) συμπολίτες μας είμαστε αρκετά Ερκοντισιονιζμένοι και ζούμε την ευτυχία μιάς πόλης που χάνει οτι όμορφο έχει, μέρα με τη μέρα επειδή μας εχει εγκλωβίσει στην καθημερινότητά της.
Πρέπει να ξεκλέβουμε χρόνο για ενα μπανάκι, μια βόλτα, να δούμε δυό φίλους ( φίλες ακόμα καλύτερα ) και να κοιτάμε και πιό μακριά.
Η να φεύγουμε μακριά απο την κόλαση.
Τουλάχιστον έπεσε η ζέστη αισθητά.
Και παρ οτι κοιμάμαι γυμνός δεν βλέπω πονηρά όνειρα, θα το κοιτάξω αυτό.
Καλά να περνάτε λέμε.