Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007

Έχει πανσέληνο απόψε κι είν' ωραία...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aκόμα και οι ενεσούλες μελαγχολούν...
Δεν ξέρω τι φταίει.
Ίσως η πανσέληνος, ίσως τα γενέθλια μου που πλησιάζουν και πάντα είναι μια εποχή σκέψεων, αξιολόγησης και αναδιοργάνωσης, ίσως ο κακός μου ο καιρός! (Μη μου δίνετε σημασία, σε μια ώρα θα είμαι αλλιώς, ως γνήσια κυκλοθυμική προσωπικότητα)

Είναι όμορφη η πανσέληνος, όμως.
Έχει μια μυστικιστική γοητεία, φαίνεται να κρύβει τόσα μυστικά.
Δεν ξέρω πως και γιατί, όμως το φεγγάρι ασκεί επίδραση στη διάθεση των ανθρώπων.
Έχω παρατηρήσει ότι όταν έχει πανσέληνο οι οδηγοί είναι πιο απρόσεκτοι, υπάρχει μεγαλύτερος εκνευρισμός και αύξηση των εισαγωγών και των θανάτων στο νοσοκομείο.
Αυτό το τελευταίο δεν είναι απλά ιδέα μου. Μπορεί κανείς να το ψάξει στα αρχεία και να το διαπιστώσει
Υπάρχουν επίσης αυξημένα ποσοστά αυτοκτονιών.
Πως εξηγείται άραγε αυτό, επιστημονικά; Μάλλον δε θέλω να ξέρω.
Μερικά μυστήρια χάνουν την ομορφιά τους, μετά την παρέμβαση της στεγνής επιστημονικής σκέψης.

Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέξε μου να βρω το δρόμο της γαλήνης και της ξενοιασιάς και ας είναι αυτός ο γενέθλιος μήνας μου καλύτερος από τους προηγούμενους.
Ας είναι για όλους μας ένας μήνας γεμάτος έρωτα και χαμόγελα :)
Καλό καλοκαίρι!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα...

Πάντα όταν βλέπω την πανσέληνο νιώθω σαν να βλέπω το μάτι του θεού.

Όσο για την αυτοκτονίες που έθιξες, δυστηχώς έχουμε μια μορφή κοινωνικού αποκλεισμού και μοναξιάς που οδηγει σε ακρεες καταστάσεις..

Xontro_Mpizeli είπε...

Γειά σου ενεσούλα :)

Ελπίζω να περνάς πολύ καλά !

Αχ, άτιμη Πανσέληνος! Λες να φταίει αυτό; Δεν νομίζω... Γτ δεν είμαι μόνο σήμερα έτσι. Τέλος πάντων..

Να σαι καλά που πέρασες από το μπλογκ μου.

Καλή σου μέρα...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ γιατί νιώθω ότι όλες οι ημέρες μου είναι με πανσέληνο...

Ενεσούλα είπε...

@Lockheart, μπιζέλι, καλωσήρθατε!

@μπερδεμένη μου, χρησιμοποίησε τότε την πανσέληνο σαν δικαιολογία!!!

Άντε, πέρασε και αυτό!
και εις άλλα με υγεία!