Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Οι φωνούλες, μέσα μου


Μια φωνούλα λέει κάν'το
και η άλλη λέει ΜΗ!
Ποια από τις δυο πρέπει ν' ακούσω;
Ποια να είναι η σωστή;

Έχω δίλημμα μεγάλο
η καρδιά και η λογική
πότε το ένα, πότε το άλλο
θα με κάνουνε τρελλή!

Το καλό και το κακό
Ποιος μπορεί να διακρίνει;
Ανήθικο ή ηθικό;
Έχω μπει σε μία δίνη.

Μία ναι και μία όχι
και γιατί και αν και ίσως
πιάστηκα μες την απόχη
από αγάπη και όχι μίσος

Αγγελούδι- Διαβολάκος
και τα δυο είμαι εγώ
κι αν θα κάνω πάλι λάθος
βρες εσύ ποιο είν' το σωστό!

Οι φωνούλες κάνουν μάχη
και η νύχτα σκοτεινή
νύστα έρχεται εν τάχη
ύπνος φέρνει τη σιωπή...



Διλήμματα, αποφάσεις που πρέπει να παρθούν, η μάχη του καλού με το κακό και του σωστού με το λάθος!
Ερωτήματα που μας κρατούν άγρυπνους...


Αύριο είναι, όμως, μια καινούρια μέρα και ο ήλιος τα κάνει όλα πιο ξεκάθαρα!
Για να δούμε...
Καληνύχτα...

4 σχόλια:

Πίκος Απίκος είπε...

Καλά αυτά που λες αλλά με τον υδράργυρο να ανεβαίνει επικίνδυνα την εβδομάδα που ήδη διανύουμε το παρακάτω σχόλιο σου "μια καινούρια μέρα και ο ήλιος τα κάνει όλα πιο ξεκάθαρα!" είναι κάπως αισιόδοξο. Με τέτοια ζέστη, εγώ ξεκινάω να σκέφτομαι πάντα με λέξεις παρά με προτάσεις

"Φαγητό" "Παναθηναικός" "Γυναίκες" "Παραλία", κλπ. όλα γίνονται ένας πολύχρωμος αχταρμάς στο μυαλό μου

Ο πρωτογονισμός του Νεοέλληνα σε όλο του το μεγαλείο χα,χα,χα

Ψηλά το κεφάλι δεσποινίς!

Ανώνυμος είπε...

Α, ΟΚ, δεν είμαι η μόνη που ακούει φωνές :P
Το σωστό με το λάθος πολλές φορές έχουν δυσδιάκριτα όρια ;)

the BluElephant είπε...

συνήθως βγαίνω κερδισμένος όταν αφήνω το διαολακι να μαλώνει με το αγγελάκι και....

εγώ τους παρατάω να κάνω το δικό μου...

:]

Ενεσούλα είπε...

@Πικουλίνι, εγώ ως γυναίκα, μπορώ και σκέφτομαι πολύ πιο σύνθετα!
@Confused, λες να χρειαζόμαστε ψυχίατρο, τελικά;
@Ελεφαντάκι, υπάρχει και τρίτος δρόμος; Που;
Show me the way!!!:P