Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

Πως σας μπήκε το δίσεκτο;

Αυτή είναι η πίτα μου. Μεγάλη επιτυχία φέτος, όχι μόνο οπτικά! Το φλουρί το κέρδισε η οικοδέσποινα της βραδυάς, η αδερφή μου!

Μας μπήκε και το 2008!
Μακάρι να είναι μια χρονιά που θα δικαιώσει τις προσδοκίες μας, θα δώσει φτερά στις προσπάθειές μας, θα κάνει πραγματικότητα τα όνειρά μας και θα βάλει τα θεμέλια για ακόμα καλύτερες, επόμενες χρονιές.
Αισθάνομαι πολύ αισιόδοξη για το 2008

Για να δούμε...

Εγώ βρήκα το φλουρί στη βασιλόπιτα που κόψαμε χθες, συμβολικά, στη δουλειά.
Το δωράκι ήταν αυτά τα κουκλάκια!
Αν και εγώ, το φλουρί μου το έχω βρει ήδη! ;)



Εσάς, πως σας μπήκε το δίσεκτο; Τι περιμένετε από τη νέα χρονιά;

14 σχόλια:

Prince Of The City είπε...

Καλά μπήκε!

Κόψαμε τη πίττα με τη κοπέλα μου, και βρήκαμε σήμερα το φλουρί, μισό μισό έκατσε το νόμισμα :0)

Το 2007 για μένα ήταν ένα μαρτύριο, και προσωπικά και επαγγελματικά, και για μένα και για κάποια φιλαράκια μου το έτος αυτό ήταν μία σκατούλα και μισή (σόρρυ αλλά...!).

Το 2008 περιμένω πιά ως πτυχιούχος να βρώ μιά δουλειά στον κλάδο μου, να είμαι υγειής εγώ και οι άνθρωποι γύρω μου, καθώς και τα γατιά μου να είναι καλά και χαρούμενα!

Τώρα... το δίσεκτο για μένα δεν έχει μεγάλη σημασία (αφού δε πρόκειται να παντρευτώ χχαχαχα), απλά εύχομαι το Ολυμπιακό έτος τούτο να είναι επιτέλους και το τέλος ενός πλανήτη που το μόνο που κάνει είναι να πολεμάει σαν μαλάκας.

Ελπίζω να σε κάλυψα!!!

Feidias είπε...

Καλησπέρα κυρία προισταμένη,τον ορό παρακαλώ,βούλωσε η φλέβα!Σιγά βρε παιδί μου είπαμε...Μια και ρώτησες να σου πω οτι θέλω λιγότερα πράγματα και να τα εκτιμώ περρισότερο,και πολύ υπομονή και ηρεμία,γιατί το προηγούμενο έτος μες στα νεύρα το πέρασα.Εσύ παιδί μου είσαι νοικοκυρά πρώτης τάξεως,τι να πω...εύγε!Εντυπωσιακή η πίτα σου!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και αφού μπήκε επιτέλους το νέο έτος να σε βρίσκει πάντα χαρούμενη και προκομένη και υπομονετική στη δύσκολη δουλειά που διάλεξες κούκλα μου!Νάσαι καλά και καλή φώτιση εύχομαι μιας κι έρχονται και τα Φώτα.
Καλό βράδυ να έχεις!

Ενεσούλα είπε...

@gothangel,σου εύχομαι το 2008 να σου έρθει μια χαρά (χωρίς τις 2 τρομάρες) και να γίνει η έναρξη μιας επιτυχημένης καριέρας!


@Φειδία, τςτςτς, παιδί μου, τόσα καλά λόγια, με κάνεις και κοκκινίζουν (κι άλλο) τα μαλλιά μου!!!
Ευχαριστώ και σου εύχομαι το 2008 να σου μείνει αξέχαστο ως η καλύτερη χρονιά της ζωής σου!

Σπύρος είπε...

XRONIA ΠΟΛΛΑ :) ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ :) ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΠΗΚΕΣ ΤΟ 2008 ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΓΗΚΕ ΤΟ 2007 :) ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :)

Newborn Doomstalker είπε...

Καλή χρονιά. Αυτό που θέλω από το 2008 είναι να έχω ηρεμία, ησυχία και να είμαι κοντά στους φίλους μου. Το αυτό και δι ημάς.

Όχι δεν τα παράτησα. Προβλήματα υγείας και έλλειψη χρόνου. Όπως έχω ξαναπεί, ο καρκίνος δεν είναι ζώδιο... Άντε, φιλιά πολλά και το δίσεκτο, προσθέτει μια μέρα ζωής παραπάνω. Τί καλύτερο;

Swell είπε...

Από την πόρτα comme il faut.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά μας μπήκε.... σε 1 χρόνο να με ξαναρωτήσεις, το πως θα μας βγει...
;-)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Βλαμμενος είπε...

Happy... New.... YEAR!!!!

ειπα να δειξω οτι ειμαι μορφωμενο παιδι και ξερω ξενες γλωσσες...

Ενεσούλα είπε...

@Locko, :Ρ,
Επίσης!
Μια χαρά σου μπήκε, μια χαρά σου βγήκε, μια χαρά γενικώς!

@Newborn, εύχομαι ένα καλύτερο 2008.
Keep in touch και αν χρειαστείς οτιδήποτε στείλε ένα μέηλ στο: eusebmar@yahoo.gr.
Φιλάκια

@Swell, για μένα δεν είναι αυτό το "όπως πρέπει", αλλά... γούστα είναι αυτά!

@Γλαρένια, θα ρωτήσω, περίμενε να δεις!!!;)

@Βλαμμένο μου, κον γκρα τσου λεισονς!!!

Φιλάκια σε όλους!

If...ιγένεια είπε...

Μια χαρά μου μπήκε, να δούμε τώρα πως θα εξελιχθεί.. Καλή χρονιά!

tzonakos είπε...

Ενεφλούρα... εεεε Ενεσούλα δλδ, θα σου πάει γούρι αφου βρήκες το φλουρί, θα βρείς και το παγούρι :)
Το παγούρι με το μαγικό φίλτρο.
Εχω την αίσθηση οτι παρα το δίσεκτο του έτους, θα ειναι μία χρονιά με πολλά νέα πράγματα.
Πολυ χαμόγελο να εχεις και αισιοδοξία.
Εμένα καλά μου μπήκε, με πολυ συναίσθημα. Καιρός να ασχοληθώ με παραμελημένα κομμάτια.
Φιλιά

Άκης είπε...

Μια χαρά μας μπήκε το δίσεκτο.Ελπίζω να είναι έτσι όλη η χρονιά.Να μαστε καλά καί όταν βγεί ελπίζω να είμαστε εδώ καί να κάνουμε όλοι τον απολογισμό της χρονιάς.Εως τότε εύχομαι να είμαστε όλοι καλά καί να περνάμε όσο πιο καλά γίνεται.Την καλημέρα μου.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ....

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

KitsosMitsos είπε...

Πέρασα να καταθέσω τις ευχές μου. Καλή χρονιά να έχουμε και ό,τι επιθυμεί ο καθένας.
Την καλησπέρα μου.