Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Λόγια που δεν πήρε ο άνεμος

6:45πμ, στη βέσπα, στο δρόμο για τη δουλειά.

Κάνει νύστα πάλι σήμερα, γέρασα ή είμαι πολύ κουρασμένη. Αποκλείται το πρώτο ως απαράδεκτο, σίγουρα το δεύτερο συμβαίνει! 3 μήνες χωρίς άδεια στην εντατική δεν παλεύονται. Θέλω άδεια... και διακοπές! Να είμαι αραχτή με το φραπέ κάτω από την ομπρέλα και το Χρήστο να μου βάζει αντηλιακό. "Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα", "θέλω επειγόντως διακοπές" και τέτοια. Πως το έλεγε εκείνο το ωραίο τραγουδάκι πριν μερικά χρόνια:"όλο το νησί ένα βότσαλο στα πόδια σου...καλοκαιρινά ραντεβού πάνω στο σώμα σου". Να το βρω στο "εσυσωλήνας", στο youtube δηλαδή, χαχαχα, πως να μεταφραστεί ευπρεπώς αυτό; Όπως λέμε "φατσοβιβλίο" το facebook, "αλεπού" το firefox και "παράθυρα" τα windows.


Kαλά ο τυπάς τα χει παίξει πρωινιάτικα; Μα κάνουν ακόμα τζόγκινγκ; Νόμιζα ότι έχει εκλείψει το είδος και αντικαταστάθηκε από τη γιόγκα και το πιλάτες. Χαμένος στα 80'ς. Ας μην ήμουν πρωί και θα σου έλεγα εγώ τι τζόγκινγκ θα έκανα...στα όνειρά μου! Ποιος έχει εφεύρει το πρωινό ξύπνημα; Θα έπρεπε να απαγορευτεί! Και ήταν τόσο λαχταριστό το κρεβατάκι μου και τόσο γλυκός και χαριτωμένος ο καλός μου όπως κοιμόταν, σαν υπερφυσικός μπέμπης που ήταν σχεδόν αδικία να τα αφήσω και να σηκωθώ. Αλήθεια, εγώ πότε θα γίνω μάνα;
Ε, κάπως έτσι τελοσπάντων :Ρ

Ωραίο το Ηράκλειο το καλοκαίρι πάντως, του πάει η εποχή. Και με τα έργα στον παραλιακό ομορφαίνει μέρα με τη μέρα. Να πάμε καμιά βόλτα το σούρουπο, τι υπέροχη ώρα, η απολύτως αγαπημένη μου, ειδικά αυτή την εποχή. Έχω δει υπεβολικά πολλές ανατολές για τα γούστα μου, μοιάζουν με το ηλιοβασίλεμα, μα δεν είναι το ίδιο.Έχουν μια μοναξιά παράξενη, φρούδα.
Να και το...ίδρυμα, φτάνω πάλι.
Άλλο ένα πρωινό, 8 και κάτι ώρες ως το τέλος της βάρδιας και 10 μέρες ως την άδεια.
Βαθιά ανάσα και γρήγορα να ντυθώ να πάω να βάλω ένα τεράστιο ποτήρι καφέ, μπας και ανοίξει το μάτι, κάνει νύστα σήμερα...
Coffee Pictures, Images and Photos

17 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Κουράγιο Ενεσούλα!! 10 μερούλες μείνανε! Αυτός που ευφήβρε (έτσι γράφεται;) το πρωινό ξύπνημα έπρεπ να έχει εκτελεστεί δημοσίως!!
Ααααχχχ!! Πονάει και ο φρονημήτης μου....

Τρελοτουρίστρια

αντωνης είπε...

"Ωραίο το Ηράκλειο το καλοκαίρι"

Προσυπογραφω, αντε να δουμε πότε θα το δουμε απο κοντα. Πανε πολλά χρονια γμτ...

Την καλησπερα μου
:)

♥ Palirroia ♥ είπε...

Ενεσούλα για πρώτη φορά θα διαφωνήσω μαζί σου κάθετα (καλά ίσως και οριζόντια).......
Λοιπόν η ανατολή είναι η γέννηση της νέας μέρας, φέρνει το φως στη ζωή μας,είναι το ξεκίνημα.... είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για μένα πάντα ξυπνάω πολύ πρωί!
Αντίθετα το σούρουπο εκείνη η ώρα που δεν είναι ούτε μέρα ούτε νύχτα δεν μου αρέσει, εκείνη η ώρα είναι που με κάνει να σκέφτομαι την ατελείωτη νύχτα που πλησιάζει....

Καλό βράδυ ενεσούλα μου και στο όμορφο Ηράκλειο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ολα τα μέρη όμορφα σ' ανατολές και δύσες
άντε να έρθουν διακοπές, να μη σε πιάνουν νύστες....

Βρε μπας.... εγώ νύσταζα μόνο όταν ήμουνα έγκυος στα κορίτσια. Με τα αγόρια μου.... περδίκι...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ria είπε...

πρωτότυποοοοοοοοοοοοοο!

μόνο εσύ νιώθεις έτσι. κανένας άλλος.

λίγο ακόμα και θα βάλω μπουρλότο στο γνα για να κοιμηθώ ένα πρωί ως τις 10!!!

Crazy Tourists είπε...

εφήυρε...
Αχ βρε αγαπούλα ορθογραφία!!! Oπ!
Γεια σου ενεσουλα! Κι φρονιμίτης!! Μωράκι μου άμα πονάς βάζε τα πρώτα στο check spelling! Ενεσούλα σε χαιρετησα;; Α ναι!!!
Φιλάκια πολλά!
Υπομονή!
CrazyTourist1

ria είπε...

Για πέρνα από το μπλογκ μου που σε περιμένει κάτι τις!!!

Ανώνυμος είπε...

Κουράγιο....φτάνει η άδεια...

Ισως ήδη να έφτασε

Πάντως καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς.

Ενεσούλα είπε...

Ήρθε λοιπόν η περιβόητη μέρα της άδειας!
Καλό μήνα και σας ευχαριστώ για τα σχόλια.
Ξέρω ότι χάθηκα, αλλά ζοριζόμουν στη δουλειά.
Για να δούμε τώρα, θα ανταποκριθώ στις ανάγκες του μπλόγκινγκ;
Ας σας απαντήσω τώρα...

Ενεσούλα είπε...

@Τρελοτουριστάκια,
Τουριστριούλα περαστικά κι εσύ Τουριστούλη μην την μαλώνεις, πονούσε!
Κάτω το πρωινό ξύπνημα!

Ενεσούλα είπε...

@Αντώνη,
πάρε το διάδοχο και ελάτε, ντε!
Θα τρίβειςτα μάτια σου από τις αλλαγές της πόλης!
Να σας δω κιόλας!
Φιλάκια πατριωτάκι... στην καρδιά!

Ενεσούλα είπε...

@Παλίρροια,
είναι κι αυτό μια άποψη.
Παραμένεις φίλη μου, χαχαχα!:Ρ

Ενεσούλα είπε...

@Γλαρένια μου, όχι ακόμα!;)
Όταν συμβεί σιγά μην ξαναπατήσω στην Εντατική.
Μακάρι, πάντως κι ας νυστάζω!!!
Μουτς

Ενεσούλα είπε...

@Σκρουτζάκο,
ήρθε η μέρα!
Καλές διακοπές και σε σένα.

Ενεσούλα είπε...

@Ρία,
έρχομαι τώρα...μετά το τελευταίο νυχτερινό!
Τι να πεις κι εσύ που είσαι συνέχεια πρωινή, ε;

Ενεσούλα είπε...

@τρελοφαντασμένη,
καλές διακοπές και σε σένα.
Ήρθε η μέρα!

Φιλάκια σε όλους