Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Εθελοντική Αιμοδοσία




Σήμερα, Κυριακή 14 Ιουνίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη.
Μια μέρα αφιερωμένη σε όλους εκείνους που προσφέρουν ένα κομμάτι από τον εαυτό τους στους άλλους...
Προσωπικά έχω δώσει αίμα πάνω από 30 φορές ως τώρα, έχω ζήσει από πολύ κοντά τις ανάγκες των νοσοκομείων σε αίμα και τις τραγικές ελλείψεις και γνωρίζω "εκ των έσω" πόσο σημαντικό είναι αυτό το δώρο ζωής.
Πρόσφατα έγινα και μέλος του
Παγκρήτιου Συνδέσμου Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος "Αιματοκρήτης"
, που σήμερα διοργανώνει και μαραθώνιο στο facebook γι αυτό το θέμα.
Πληροφορίες σχετικά με την αιμοδοσία θα βρείτε εδώ.

Για να μη μακρηγορώ, με 10 λεπτά από το χρόνο σας, εντελώς ασφαλώς και σχεδόν ανώδυνα, μπορείτε να σώσετε μια ζωή! Τόσο απλά!
Το αίμα δε μπορεί να παραχθεί σε εργαστήρια, είναι ένας ζωντανός, υγρός ανθρώπινος ιστός που δωρίζεται μόνο από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Επίσης ο αιμοδότης κάνει και ένα δωρεάν μίνι checkup, αφού ελέγχει πίεση, αιματοκρίτη και εξετάζεται για Έιτζ, ηπατίτιδες, σύφιλη κ.α.
Ας γίνουμε όλοι εθελοντές αιμοδότες λοιπόν, όχι μόνο σήμερα, αλλά όλο το χρόνο...
Δώσε αίμα, σώσε μια ζωή.

6 σχόλια:

Skouliki είπε...

να δωσω αλλα ποιος να το παρει

?

δεν μπορω δυστυχως ..δεν πληρω τις προυποθεσεις

φιλακι

anemona είπε...

Μπράβο σου… ενεσουλα…
Έχω εργαστεί στο χώρο της αιμοδοσίας… και γνωρίζω τα προβλήματα.. ήμουν και αιμοδότης…
Ήθελα να απαντήσω στο skouliki
ΕΡ:«να δώσω αλλά ποιος να το πάρει
ΑΠ. το δίνεις εθελοντικά χωρίς προϋποθέσεις.. για τον συνάνθρωπο σου που το χρειάζεται.. για το παιδί που πάσχει από Μεσογειακή Αναιμία..
Όποιος και να πάρει θα το έχει ανάγκη… η πράξη σου αυτή θα βελτιώσει την ζωή κάποιου …. Θα σώσεις μια ζωή…
σε πέντε μόνο λεπτά….

KitsosMitsos είπε...

Πόσο σημαντική είναι μες στο κατακαλόκαιρο δε λέγεται!

Crazy Tourists είπε...

Δυστυχώς δε μπορούν να δώσουν όλοι και ακόμα πιο δυστυχώς οι περισσότεροι από αυτούς που μπορούν δε δίνουν!

Τρελοτουρίστρια

♥ Palirroia ♥ είπε...

Ενεσούλα μου ένα βραβείο σε περιμένει, όποτε μπορέσεις έλα από το blog μου....σου στέλνω τα φιλιά μου και τη σκέψη μου:)

Ενεσούλα είπε...

Έρχομαι φιλενάδα...;)