Mπαααα!
Μπινελίκια η Ενεσούλα;
Κι όμως, συμβαίνει κι αυτό!
Μερικές καταστάσεις μπορεί να μετατρέψουν ακόμα και την καλοπροαίρετη Ενεσούλα σε καφρούλα, αισχρούλα, ενεσούβλα!
Κι εξηγώ!
Διέκοψα τη σύνδεσή μου με την Hellas On Line στις 20/2 μέσω του ΟΤΕ γιατί δεν ήμουν ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες της συγκεκριμένης εταιρίας, καθώς, και πιο ακριβή είναι και δεν έχει σταθερή σύνδεση και άθλιο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, με μεγάλη αναμονή στην τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους!
Nαι, καλά! Ονειρέψου μικρή Ενεσούλα!
Μερικές μέρες μετά ήρθε νέος λογαριασμός και τον πλήρωσα και ένα μήνα μετά κι άλλος που κι αυτόν τον πλήρωσα, γιατί θεώρησα ότι είναι ο τελικός-εκκαθαριστικός και περίμενα -μάταια- εκείνη την επιστολή που θα δηλώνει το τέλος των συναλλαγών μου με τη HOL.
Ένα μήνα μετά, Μάιος πια και με νέο λογαριασμό στο κατώφλι μου, τους έστειλα mail. Τι διάολο, είπα! Υπηρεσίες ίντερνετ πουλάνε, δεν είναι κατάλληλος τρόπος επικοινωνίας αυτός;
Άσε που "τα γραπτά μένουν".
Το μέηλ δεν απαντήθηκε ποτέ και τον Ιούνιο ήρθε...(ναι, ναι καλά το καταλάβατε) νέος λογαριασμός!
Αρχές Ιουλίου πια, μια ωραία πρωία, κάνω την καρδιά μου πέτρα και παίρνω τηλέφωνο.
Μετά από 10 λεπτά (τυχερή ήμουν) μου λένε να τους στείλω φαξ με όλα τα σχετικά χαρτιά καθώς και την απόδειξη από την κούριερ ότι έχω στείλει το μόντεμ (με δική τους χρέωση, ευτυχώς), για να κλείσουν το λογαριασμό.
Τα έκανα όοοοοολλλλλααααα αυτά και σήμερα ένας νέος λογαριασμός ήρθε στην πόρτα μου.
Το φαξ στάλθηκε 9/7 και η ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού είναι 17/7.
Αμάν πια; Τι πρέπει να κάνω για να απαλλαγώ από τη HOL και τις μαμακίες της;
Πάμε πάλι από την αρχή!
Πήρα λοιπόν πάλι τηλέφωνο. Έχουν και επανάκληση τώρα τα χρυσά μου! Σε 15 λεπτάκια και μετά από τις σχετικές παραπομπές και διευκρινήσεις είχα ξεμπερδέψει (μέχρι την επόμενη φορά φυσικά).
Εντάξει, λέει, έκλεισε ο λογαριασμός, να περιμένω τον εκκαθαριστικό με τα "μειον".
Μπά, μήπως θα μου επιστρέψουν και τα παραπάνω;;; Ή θα με αποζημιώσουν για την ψυχική οδύνη;
Οι συνδιαλέξεις, λέει, ηχογραφούνται. Μακάρι.
Κάποιος πρέπει να ακούσει και τα παράπονα των πολιτών.
Εγώ έχω να υπερηφανεύομαι ότι είμαι πάντα πολύ τυπική με τις οικονομικές μου υποχρεώσεις. Δε θα με κάνουν αυτοί να φαίνομαι αναξιόπιστη!
Αλήθεια, υπάρχει κάποια υπηρεσία να αποτανθεί κάποιος για να προστατευθεί από τέτοιες αλητείες; Αυτή την "Εταιρία Προστασίας Καταναλωτών" πως την βρίσκει κανείς; Αφορά και τέτοιου είδους υπηρεσίες;
Ερωτήσεις που κάνω κι εγώ καλοκαιριάτικα!
17 σχόλια:
εχεις δικιο μικρη μου και αγανακτεις...
καλωςηρθες καταρχιν...
μιλησα με το ΙΝΚΑ ( ινστιτουτο καταναλωτων ) και τους ρωτησα σχετικα με το θεμα σου μου ειπαν να καλεσω εδω
"Εθνικη Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων και Ταχυχρομειου "
τηλέφωνο 210-6151000
Τόση ταλαιπωρία, βρε παιδί μου, για όνομα...
Χάθηκα, γιατί άνοιξα σελίδα στη Wordpress και μεταφέρω αρχεία.
Φιλί και Γλαρένιες αγαλιές
μμμμμ...
ΟΤΕ forever!
χεχεχε
Εαν δεν παινέψεις το αφεντικό σου, θα σου κόψει τα επιδόματα!!!
χαχαχα
Μακριά από HOL, On, Tellas, Forthnet, Altec, Vivodi.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ: Προσοχή κύνδινος!!!!!
σματςςς!!
Αχ ενεσουλα μου,σε καταλαβαινω απολυτα!Εχω περασει και γω κατι καταστασεις με το internet και τις συνδεσεις,που με ειχαν βαλει σχεδον δυο μηνες στην τσιτα!
Τι να πεις,και τι να καμεις?
Παρε κανενα mojito,αραξε σε καμια καφετερια κοντα στη θαλασσα και χαλαρωσε!
Κουράγιο μονό αυτό έχω να σου πω εγώ ούτε με την εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών βρήκα άκρη δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν τώρα απλά έχω νέο νούμερο τηλεφώνου στον ΟΤΕ.........
όχι ότι και ο ΟΤΕ είναι καλύτερος αλλά τουλάχιστον τα χρήματά μας να πάνε στο κράτος και όχι σε ελεινές εταιρίες.Μπορείς πάντως να στείλεις έγγραφη καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών και τους περιποιούνται καταλλήλως, πρόστιμα κλπ. Το έκανα στην ΟΝ και με χαρά μου διάβασα οτι έφαγαν κάτι πρόστιμα ξεγυρισμενα
@Skouliki,
σ'ευχαριστώ γλυκιά μου για τις πληροφορίες.
Αν συνεχιστεί το κακό θα πάρω τηλέφωνο.
Μουτς
@Γλαρένια μου,
μην ανησυχείς.
Αύγουστος είναι, όλοι "χάνονται"!
Καλή επιτυχία!!!
Φιλάκια
@Μικρό και τρελό,
καλώς ήρθες!
Έχω και Cosmote κινητό και τώρα πήρα το "όλα σε ένα" για να πληρώνω ένα λογαριασμό.
Λες να μου έρχεται οικονομικότερα;
@Αρμιούλα,
ασταναπαν!
Πήρα βουνά και θάλασσες για να το ξεπεράσω!!!:Ρ
Ήρθα όμως :(
Καλή μετακόμιση κοριτσάρα μου!
@Παλίρροια,
ελπίζω να μην φτάσω ως εκεί!
Υπάρχουν και χειρότερα λοιπόν!
Φιλιά
@Ανώνυμε,
όποιος κι αν είσαι:Ρ
Τρώνε πρόστιμα, μμμ, μου αρέσει που το ακούω αυτό.
Είναι δίκαιο και σωστό. Πρέπει να μάθουν να σέβονται τους πελάτες τους.
Οποιος ταλαιπωρει την Ενεσουλα μας,να του καει..ο σκληρος;)
Καλο μηνα κοριτσι!
Ενεσούλα, γειά σου!
Δεν ξέρω καν πώς βρέθηκα στο σπίτι σου. Περιπλανιόμουν, η γυναίκα, από δω κι από κει κια βρέθηκα εδώ.
Λοιπόν, επειδή πρόσφατα είχα περιπέτεια ανάλογη, η μόνη λέξη που ξέρουν και φοβούνται είναι...
εισαγγελέας. Είτε τηλεφωνικώς αφού πάρεις θετική απάντηση ότι ηχογραφείσαι, είτε με e-mail,
στέλνεις τελεσίγραφο...
"Αν δεν ...... σε 24 ώρες, πάω εισαγγελέα αμέσως"
Έγώ έτσι έκανα τη δουλειά μου.
Καληνύχτα.
Ου μπλέξεις. Για την HOL εχω ακούσει κι απο άλλους παράπονα.
Το τηλ. που σού δωσε η Σκουλήκια κράτα το μήπως χρειαστεί.
Δεν έπρεπε να πληρώσεις απο την ωρα που διέκοψες, αρχικά !
Και ο ΟΤΕ δεν είναι καλύτερος έβαλα το connex, λες κρατικό είναι
δεν θα κάνουν βλακείες, μέχρι που έφτασε ο πρώτος λογαριασμός
να πληρώσω 150ε τρελάθηκα, στο πακέτο τότε ήταν 3 μήνες δωρεάν
και σύνδεση , κάθε δίμηνο πάω στον ΟΤΕ κάνω φασαρία, αφερούν
τους 3 μήνες και την σύνδεση, λένε ότι είμαι ΟΚ, τον επόμενο
2μηνο πάλι τα ίδια, έφτασα τώρα στο 7 λογαριασμό και ακόμα
ΤΡΕΧΩ
mikri vlamenni fax apenergopoiiseis esteiles eee?mikri vlameni
Δημοσίευση σχολίου