Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Ιδού η Ρόδος...


Φεύγω πάλι.
Αυτή τη φορά προορισμός μου είναι το νησί των Iπποτών, το νησί του Απόλλωνα, ένα από τα ομορφότερα και πιο ηλιόλουστα Ελληνικά νησιά, η Ρόδος.
Τη Ρόδο την έχω επισκεφθεί πολλές φορές στο παρελθόν, έχω και μια πολύ καλή φίλη εκεί, αλλά τώρα υπάρχει και κάτι ακόμα που την κάνει τον πιο δελεαστικό προορισμό.
Είναι εκεί ο καλός μου, αφού έτσι το θέλησε ο Ελληνικός Στρατός.
Πάω λοιπόν.
Υπόσχομαι να πάρω πολλές πληροφορίες, να βγάλω πολλές φωτογραφίες και να γράψω μετά έναν πρωτότυπο και πολύ αληθινό Ταξιδιωτικό Οδηγό για τη Ρόδο, γιατί εμείς οι μπλόγγερς... πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε! ;)



Μέχρι τότε..
Hasta la vista babies!
hasta la vista

24 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

καλα να περασεις!!!

αντωνης είπε...

Να περασεις τελεια, αγαπητη ενεσουλα

:)))

neoinileias είπε...

Το πανεπιστημιακό προσωπικό είναι σε μόνιμη κατάσταση διαμαρτυρίας, ενώ αν μιλήσουμε για διαχειριστικά ζητήματα θα πρέπει να γράψουμε τόμους, οι φοιτητές το ίδιο, πληρώνουν τα κακώς κείμενα, απ την άλλη πλευρά οι πολιτικοί δείχνουν να μην μπορούν να αντιληφθούν την πανεπιστημιακή πραγματικότητα.
περισσότερα
http://neoinileias.blogspot.com/

tzonakos είπε...

Τι Χας' τα Λα Βίστα, εγω ΧΡ έχω.

You περάσεις καλά λέμε.

Crazy Tourists είπε...

οοοοοοοοοοο!!!!!!
Καλά να περάσετε!! Περιμένουμε εντυπώσεις!!!

tzonako εισαι απίστευτος!! Χαχαχα!!!

CrazyTourist2

Griz είπε...

aaaax.. μη λες ρόδο ... μη λες ρόδο να χαρείς ... τι μου θύμισες... να περάσεις καλά ενεσούλα μου!

Skouliki είπε...

αχ τι καλαααααααααααααααα χαιρομαι για σενα και ευχομαι να περνας σουπερ

Alexis B είπε...

Ιδου η Ρόδος ιδου και Γκαχ γκουχ, με έπιασε βήχας, ουφ Γκαααααααχχχ, γκάχ.... ουφ, καλά να περάσεις
Καλό Σ/Κ

NdN είπε...

Καλά να περάσεις ενεσούλα!!

Σπύρος είπε...

Αντε τέλεια θα περάσετε πολλα φιλια :)! να του δωσεις πολλους χαιρετισμούς !!!!!

the BluElephant είπε...

... καλές διακοπές!

(όλοι να πάτε στην ρόδο!! ;))

Lily είπε...

Ζηλέβω λέμεεεεεεεεεε
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι λοιπόν

Μαραγκάκη Αristea Delacroix είπε...

Καλες βολτες με τον καλο σου!
αν και σας βλεπω στο κρεβατι να την περασετε, περασαμε και εμεις απο κει και ειπαμε οτι θα καναμε πολλα και διαφορα, το μονο που ειδαμε ηταν το ταβανι του ξενοδοχειου και το μπανιο του!χαχαχαχα!

κουκλα μου καλη επιστροφη να εχεις!
και χορτατη!χαχαχαχα

dreamer... είπε...

έυχομαι να περνάς καλά και να δίνεις και λίγα παραπάνω φιλάκια για όλες εμάς που δεν έχουμε το έτερον ήμισυ κοντά!
μας έλειψες ήδη!!!!

dreamer... είπε...

έυχομαι να περνάς καλά και να δίνεις και λίγα παραπάνω φιλάκια για όλες εμάς που δεν έχουμε το έτερον ήμισυ κοντά!
μας έλειψες ήδη!!!!

Dr. Feleki είπε...

Υπεροχα να περασεις ενεσουλινι!! Περιμενουμε την ανταποκριση :p

Vrakas Kostas είπε...

Καλες...μη διακοπες!!!

το φτυαράτσι είπε...

Kαλά απ' ό,τι φαίνεται από τη φώτο με τον φαντάρο που έχεις θα περάσεις super!Την κουληνύχτα μου!!!

ποντίκι είπε...

Να περάσεις όμορφα,
μου άρεσε το blog σου πάρα πολύ και θα ξανα έρθω.
Να δω πως πέρασες, σιγουρα πρωτα περνάμε όμορφα και ύστερα γράφουμε.
Φιλια το ποντίκι

αντωνης είπε...

Ενεσουλα,

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ και ΠΑΝΤΑ ευτυχισμενη

:)))

Ενεσούλα είπε...

Καλημέρα!
Περνάω πολύ όμορφα και δεν επιστρέφω πριν τη Δευτέρα.
Πέρασα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας και να βάλω ένα ποστάκι γιατί σήμερα έχω γενέθλια!
Φιλάκια σε όλους!

αντωνης είπε...

αντε, θα το περιμενουμε να ευχηθουμε και εκει

:)))

Καλημερες

(Ποια Δευτερα δεν μας ειπες ομως χαχαχα)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά ζουζούνα, να τα ευχαριστηθείς όσο γίνεται περισσότερο ;)

KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά κοντά θα είστε πάλι! Άντε με το καλό να τελειώνετε κιόλας...
Φιλιά