Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Δια χειρός

Σιχαίνομαι να γράφω χειρόγραφα!
Σι χαι νο μαι, σιχαίνομαι ,σιχαίνομαι!
Αλλά είμαι και λίγο ψυχαναγκαστική!
Αφού με κάλεσε ο Τζονάκος, δε γινόταν να μην ανταποκριθώ στο κάλεσμα για το μπογκοπαιχνιδάκι αυτό!
Σε κάποιους άρεσε πολύ η ιδέα( Αντώνης).
Γούστα είναι αυτά!
Μα γιατί δεν μου αρέσει να γράφω με το χέρι;
Ιδού:



Γι αυτό!


Οι κανόνες :
- Γράφεις ό,τι θες.
- Σκανάρεις ή φωτογραφίζεις.
- Ποστάρεις.
- Καλείς πέντε θύματα να κάνουν το ίδιο.
Για το : autographcollectors
Καλώ κι εγώ τους: Μέλλουσα Ενεσούλα,, Βρασίδας, Βιολογία, Εquilibrium, Αλέξης.

Δειξ'τε μας πως γράφετε!

22 σχόλια:

αντωνης είπε...

Βρε ενεσουλα μου, δεν ειναι διαγωνισμος καλλιγραφιας το παιχνιδακι αυτο.

Τωρα αν εσυ εχεις το παιδικο σου τραυμα, αλλαζει.

:)))

tzonakos είπε...

To καταδιασκέδασες βλέπω !
Απλά έπρεπε να ανάψεις το φώς :Ρ
Ευχαριστώ που έπαιξες, ετσι να χαρεί ο Αντώνης :)
Α ωστε εισαι αριστερόχειρας !
Η 'γραμματοσειρά' σου ειναι νοσηλευτικού είδους αυτο φαίνεται.

Καλό Σ/Κ

Autographcollectors είπε...

μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα...

αλλά εγώ έμαθα να γραφω και με τα 2, τελικά :)

Πολύ καλό ήταν, ευχαριστούμε πολύ!
:) :) :)

Autographcollectors είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dr_MAD είπε...

Α! είμαστε ακριβώς ίδια φάση!

Μόνο που εγώ βελτιώθηκα και στο δεξί, γιατί έσπασα το καλό αριστερό μου καμιά εκατοστή φορές σαν παιδί κι εγώ

Ενεσούλα είπε...

@Αντώνη, όχι, δεν το λέω από άποψη καλλιγραφίας!
Η διαδικασία με ενοχλεί!
Προτιμώ να δακτυλογραφώ!
Σιγά το τραύμα καλέ!
Και στη δουλειά γράφω πολύ, δυστυχώς!
Φιλί!

Ενεσούλα είπε...

@Τζονάκο,
η αλήθεια είναι ότι είμαι σκοτεινός τύπος!
Σαν τις κατσαρίδες! Μάλλον το έπαθα από τα πολλά νυχτερινά!lol
"Noσηλευτικού τύπου"; Ωχ, μάλλον εννοείς από αυτά που διαβάζουν μόνο οι φαρμακοποιοί και αν!
Καλό σκ και σε σένα!

Ενεσούλα είπε...

@Συλλέκτες αυτογράφων,
καλούτσικα γράφω και με το αριστερό και σίγουρα σχεδιαζω καλύτερα!
Παρακαλώ!

Ενεσούλα είπε...

@Μαντούλη,
για την ακρίβεια είμαστε ακριβώς στην ίδια φάση, αν και δεν έχω σπάσει ποτέ τα χέρια μου.
Είμαι σχεδόν αμφίχειρας και μπορώ να κάνω τα πάντα και με τα δύο χέρια (ναι, τα πάντα:Ρ), απλά το αριστερό είναι η πρώτη μου επιλογή, με τα γνωστά προβλήματα των αριστερόχειρων σε ένα κόσμο για δεξιόχειρες!
π.χ καίγομαι με τις βρύσες, πιάνω ανάποδα μπρίκια και κουτάλες κτλ.
Αλλά, έμαθα να... επιβιώνω!
Χαχαχαχαχα
φιλάκι!

armiagr είπε...

Εγω παντως ενεσουλα μου,μια χαρα τα βρισκω τα γραμματακια σου!Ειδικα αν γραφεις και με το αριστερο!
Τι να πεις δηλαδη,και για καποιους,που περα απο τους ιδιους,κανεις δεν καταλαβαινει τι γραφουν...

Equilibrium είπε...

Οι αριστερόχειρες λέει είναι ευφυείς άνθρωποι, τώρα το καταλαβαίνω κι από εδω...

σε ευχαριστώ για την πρόσκληση καλή μου, αλλά μάλλον δε θα ανταποκριθώ: έχω γνώσεις γραφολογίας και δε θα είμαι αυθόρμητος...

καλό σουκού!

Dr. Feleki είπε...

Χοχοχο ωραιο μπλοκακι ενεσουλινι (επαικθα, επαικθα)

Φιλουμπες στη μουρη!

Skouliki είπε...

ολοι καναμε το παιχνιδι αυτο ολε!

Εφιάλτης είπε...

Ωραία φάση ;-)

Ενεσούλα είπε...

@Αρμια,
απλά μου τη δίνει γιατί θα μπορούσα να γράφω πολύ πιο όμορφα και λιγότερο κουραστικά.
Αλλά όταν ήμουν 5 χρονών και μου "την είπε" η νηπιαγωγός, έσπευσα να διορθώσω το "λάθος" μου γιατί προσπαθούσα να είμαι πολύ επιμελής!
Τι να πω; Εκπαιδευτικοί που στον 20ο αιώνα πίστευαν δοξασίες και δυσιδαιμονίες ότι το αριστερό χέρι είναι του διαβόλου!!!
Είδα και το δικό σου χειρόγραφο, καθόλου άσχημο!
φιλάκι

Ενεσούλα είπε...

@Εκουιλάκο μου,
και με τις γνώσεις γραφολογίας σου βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα κολυβογραμματάκια μου δείχνουν έξυπνο άνθρωπο;;;
Χμμμ, πολύ ενδιαφέρον!
Πες κανένα τιπ να ξεγελάω τα πλήθη και επίτηδες!
χαχαχα
Φιλάκι.

Ενεσούλα είπε...

@Βρασίδα μου,
και μπλοκάκι και..μπλογκάκι!!!;)
Είδα, είδα!
Tnx για το αυτόγραφο!
Φιλί.

Ενεσούλα είπε...

@Σκουλίκι,
έρχομαι να δω!
Με έχει φάει η περιέργεια!

@Εφιάλτη,
πλάκα είχε, τελικά!

Καλό σαββατοκύριακο παιδάκια!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-))))
΄Ομορφα γράμματα!
Καλό σου βράδυ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Alexis B είπε...

Μα τί έχουν τα γράμματά σου καλέ???
Αφού τα διαβάζω εγώ μιά χαρά
Καλή μέρα, καλή Κυριακή

fvasileiou είπε...

Καταπιεσμένη αριστερόχειρας... Τα γράμματά σου έχουν κάτι το ιδιαίτερο. Το ταραγμένο και το μπερδεμένο. Ίσως να οφείλεται σε αυτό...

Ενεσούλα είπε...

Ωπ! Καλως τον!
Πάντως δε με λες ούτε ταραγμένη, ούτε μπερδεμένη, είδες πως μπερδεύω (και ταράζω) τον κόσμο όμως;
Έχεις γνώσεις γραφολογίας;