Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Mα, δεν είναι φοβερός ο Αρκάς;

Επειδή θα λείψω για λίγες μέρες και δε θέλω να σας αφήσω με κανένα μελωμένο-ερωτευμένο ποστ για τα τραγούδια που τραγουδώ περιπαθώς στον άμοιρο τον καλό μου (δεν το ξεχνώ όμως Dunno και αυτό είναι... απειλή για όλους σας!), είπα να γελάσουμε λιγάκι με τον λατρεμένο μου Αρκά!

Μεγάλες σοφίες του Αρκά.
1. Προσπαθώ να βγω από το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ από που μπήκα.
2. Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες ανάπαυσης.
3. H πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός!

4. Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγήτο.
5. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.
6. Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα. Μετά θα φοβάσαι να βήξεις.
arkas
7. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα.
8. Η ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις: επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεκινάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
9. Τη γυναίκα μου πάνω απ' όλα. Όλες τις άλλες απο κάτω.
10. Μεγαλοφυϊα είναι κάποιος που σε μια παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες.
11. Ακόμα και μια κοινωνία ηλίθιων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

12. Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.
13. Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το κάπνισμα και το ποτό που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.
14. Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας.
15. Κάντε οικονομία στο νερό: πλυθείτε μαζί με μια φίλη!!


Μερικά αποσπάσματα από το "Ξυπνάς μέσα μου το ζώο".

Η Λουκρητία είναι η αγαπημένη μου ηρωίδα!

Αυτό είναι το επίσημο site απ' όπου μπορείτε να κάνετε και το Αρκοτέστ, να δείτε ποιος ήρωας είστε!
Αρκάς

Εγώ πάντως την πρώτη φορά βγήκα Λουκρητία και μετά από λίγο καιρό που το ξαναέκανα... Γουρούνι!arkas

11 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

χιχιχι
Πού πας βρε? Αδεια? Στο μωλό?

Πολύ δυνατή πένα ο Αρκάς. Με αρέεεσει...

Equilibrium είπε...

ααα μην αργήσεις εεεε! πάνω που σε συνηθίσαμε!

αγαπάμε Αρκά... 4-5 χαπάκια πήρα σήμερα, αλλά αυτή ήταν η καλύτερη και πιο τονωτική ενεσούλα :)

καλά να περάσεις και take care!

armiagr είπε...

Εννοειται πως ειναι φοβερος ο αρκας!Απο τα λιγα "βιβλια" που τα πιανεις στα χερια σου και αρχιζεις να γελας μονος σου σαν το χαζο,ασταματητα.
Εγω παλαιοτερα ειχα βγει καστρατο,αλλα οταν εκανα το αρκοτεστ προσφατα,βγηκα με ιδιο ποσοστο Λουκρητια και Ισοβιτης.
Δυσκολο να ξεχωρισω καποιον "ηρωα" του αρκα,αλλα η Λουκρητια και οι χαμηλες πτησεις,μπορω να πω πως ξεχωριζουν για μενα.
Μην αργησεις να γυρισεις κοντα μας,ενεσουλα!
φιλια!

Trioza Urticae είπε...

Λουκρητια rules!!!
Αααα! Καλά να περάσεις ;)

Alexis B είπε...

Απλά θα σου πώ ότι τόν γάτο μου τόν λένε Καστράτο, είναι περσίας, 7κιλά και ευνούχος.
Βγάλε συμπέρασμα!!!!!!

dreamer... είπε...

εισαι διάσημηηηηηηηηηη...ανακυρήχτηκες μπλογκ της ημέρας από το MAD !!! 10 ζήτω για το αντιβιοτικούλι!
α και ο αρκάς τα σπάει...

Griz είπε...

εεεε.. με έβγαλε "ισοβίτη" το τεστ, δεν παίζωωω!! :((
μάκια ενεσούλα!

KitsosMitsos είπε...

Είναι απλώς, κορυφαίος!
Καλησπέρα.

www.katagelies.gr/katagelies/ είπε...

χαχα φανταστικός

Ενεσούλα είπε...

Kαλημέρα σε όλους!
Ακόμα λείπω αλλά είπα να κάνω ένα πέρασμα από ένα νετ καφέ!
Το ξαναέκανα το τεστ.
Λουκρητία πάλι!
Είναι αυτή η διάθεση της κεραμιδόγατας...lool!
φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω Αρκά από 7 χρονών. Ξεκίνησα με χαμηλές πτήσεις και τώρα μου μαζεύω κόκορα. Τα έχω όλα και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Λατρεύω όμως Λουκρητία, Μοντεχρήστο, Διαβολάκι και Λαγό.