Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Γράμμα προς το δάσκαλο


Σήμερα είναι μια παράξενη μέρα.
Είναι η μέρα που οι φίλοι μου αποφάσισαν να μου γκρινιάξουν.
Το αστείο είναι ότι γκρινιάζουν για το ίδιο ουσιαστικά πράγμα, ότι "χάθηκα", αλλά από την αντίθετη πλευρά ο καθένας!
Έτσι, το πρωί είδα τυχαία τον κολλητό μου, τον Λουκά, στο σούπερ μάρκετ και με μάλωσε γιατί δεν με έχει δει από την Τρίτη που ήρθα, αλλά μαθαίνει τα νέα μου από το μπλογκ και το μπλογκ είναι πιο σημαντικό από εκείνον και μπλαμπλαμπλαgrumble!
Μετά, που γύρισα στο σπίτι, βρήκα αυτό το σχόλιο από τον Τζονάκο:


"Ο/Η tzonakos είπε...

Καλημέρα. Εχεις πάρει ενα σωρό απουσίες απο την μπλογκόσφαιρα.
Αμα δεν παρακολουθείς τι παίζεται θα μείνεις απο απουσίες.
Καιρός να γράψεις κατι απο αυτά που αρέσει να τα διαβάζει κανείς.
Εννοώ προσωπικές αληθινές ιστορίες νοσοκομείων και όχι μόνο.

28 Μάρτιος 2008 10:07 πμ"

Μα, θα τρελαθώ σας λέω!
Έχουν κάτι τα φεγγάρια πάλι σήμερα;;;
Στο φίλο μου τα είπα κατ' ιδίαν, στον Τζονάκο λέω ν'απαντήσω δημόσια, ακολουθώντας τον τρόπο που εκείνος διάλεξεtyping:


Αγαπητέ δάσκαλε Τζονάκο,

πριν από 10,5 μήνες, με τη δική σου βοήθεια, άνοιξα αυτό το μπλογκάκι.

Όταν κουβεντιάζαμε γι αυτό και με παρότρυνες να το φτιάξω είχα τις αντιρρήσεις μου και τις ανασφάλειές μου, για το τι θα γράφω, πως θα το κρατάω ενδιαφέρον και πως θα το συντηρώ.

Τελικά όλα πήγαν καλά, με την έννοια ότι τώρα, σχεδόν ένα χρόνο μετά, το Αντιβιοτικούλι μας είναι "alive and kicking" με συνεχώς αυξανόμενο αριθμό επισκεπτών, που χθες έκανε ρεκόρ με 113 επισκέπτες, βγήκε "μπλογκ της μέρας" στο MAD TV μέσα στο Μάρτιο, έχω κάνει μέσα από αυτό ένα σωρό υπέροχους φίλους και έχω γνωρίσει πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους και καταφέρνω να το συντηρώ και ανανεώνω, όπως και όποτε μπορώ, ακόμα και κατά την απουσία μου!
Δεν μου αρέσει ν' απολογούμαι, ούτε να γκρινιάζω και για να πω την αλήθεια, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις από την Ενεσούλα!

Αυτό το ιστολόγιο είναι απλά το προσωπικό ημερολόγιο μιας παραζαλισμένης, πολύ ερωτευμένης, ταξιδιάρας νοσηλεύτριας που αγαπάει, ταξιδεύει, κουράζεται στη δουλειά, θυμώνει ενίοτε, γελάει, κλαίει, λυπάται, ακούει μουσική, βλέπει κινηματογράφο, διαβάζει βιβλία και μπλογκάρει όσο μπορεί και όσο της το επιτρέπει η ζωή "εκεί έξω"!

Βαριέμαι την πολιτική (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε με απασχολούν προβλήματα όπως το ασφαλιστικό και η ένταξη του επαγγέλματός μου στα "βαρέα και ανθυγιεινά") και δεν ασχολούμαι με αθλητικά.

Δε θέλω να γκρινιάζω και επιλέγω να είναι
το νετ περισσότερο χώρος χαλάρωσης και ψυχαγωγίας και λιγότερο προβληματισμού και ανάλυσης!

Φυσικά, όλα χρειάζονται, ανάλογα με το τάιμινγκ και τη διάθεση.
Προς το παρόν αυτή είναι η διάθεσή μου, αυτός και ο χρόνος μου.
Συγνώμη δάσκαλε αν "μπλογγικά" δεν είμαι αυτό που θα ήθελες, αλλά αυτό μου βρίσκεται προς το παρόν!
Ελπίζω κάποια στιγμή να φανώ άξια των προσδοκιών σου για μένα.
Όμως, πρώτα πρέπει να μάθω αυτές τις προσδοκίες, εντάξει;

Φιλικά
η μαθήτριά σου
Ενεσούλα - Βιβή


8 σχόλια:

tzonakos είπε...

Βρε συ :) Οτι θέλεις γράφεις, χώρος έκφρασης ειναι τα μπλόγκς.
Δεν θέλω να με θεωρείς "δάσκαλο" αφου παίζει ρόλο βασικά ο μαθητής, μαθήτρια στην περίπτωσή σου.
Αυτο που εγω ήθελα να πω ειναι οτι έχεις να πείς πολλά και ξέρω οτι εχουν σημασία τα σχόλια που αφήνεις σε άλλα μπλόγκς και οτι σε συμπαθεί αρκετός κόσμος.
Θα θελα να μπορώ να προσθέσω περισσότερα αλλα εχω κι εγω τα δικά μου, μου αρέσει να εκφράζομαι.
Φαντάσου οτι εγω δεν εχω ιδέα αν -και μάλλον οχι- με έβαλαν σε κάποιο κανάλι ή αλλού, αρα με ξεπέρασες μπορείς να πείς.
Σου εχω πει κι αλλού οτι τα θέματα του τύπου : "15 πράγματα να μην κάνεις για..." και " Τα 18 πράγματα που ... " σπάνια ειναι του γούστου μου.
Οπως και η μουσική. Επειδη ειμαι σκράπας απο μουσική σπάνια σχολιάζω σε μπλόγκς που αναρτούν ενα μουσικό βίντεο και χαίρετε !
Τι να μου πεί άλλωστε ενα βίντεο κλιπ ;
Μου κάνει σαν ανικανότητα έκφρασης.
Αν εχει να πει κανεις πράγματα, τα λέει. Με πολλούς τρόπους μπορεί.
Και εσυ μπορείς !
... feel happy :)

Ενεσούλα είπε...

Να λοιπόν που με έβαλες και είπα!
lol
Διαδικτυακά είσαι και θα είσαι ο δάσκαλός μου και η γνώμη σου πάντα μετράει.
απλά, μερικές φορές Τζονάκο μου, πραγματικά, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις από μένα για το μπλογκ, αφού ξέρεις τι χρόνο έχω να διαθέσω!
φιλάκια

Dr. Feleki είπε...

Μουρμουρμουρμουρμουρ (καφρικη γκρινια)


ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΓΚΡΙΝΙΑΞΩ ΕΕΕΕΕ;


Βιβα ενεσουλινι.


Ληξις


Βρασις ο καφρής

Skouliki είπε...

εγω δεν προλαβαινω να δω τι κλανω..

και επιπλεον δεν εχω και κανεναν δασκαλο

ειμαι διπλη γκαντεμια

υοθετηστε με σας παρακαλω

Dr. Feleki είπε...

Πουτ δι σκωληξ νταουν σλοουλι. Δαγκώνει :p

tzonakos είπε...

Kαι πόση σημασία έχει τι μου αρέσει εμένα ; Υπόδειξη δεν κάνω.
Εισαι φίλη. Σε μη φίλους ή "φίλους" αν δεν μου αρέσει η θεματολογία δεν πατάω ξανά.
Εδω θα έρχομαι ( αλλα κράτα μακριά την ένεση ! )
Δικός σου ειναι ο χώρος και ναι, ξέρω πόσο πιεσμένο χρόνο έχεις.
Ζητώ συγνώμη αν θεωρήθηκαν ως υποδείξεις όσα έγραψα, ειναι γνώμες απλά και σαφώς ακόμα κι αν μιά μέρα αρχίσεις να γράφεις άρθρα για την σχέση του ερωτικού παιχνιδιού των ουραγκοτάγκων με την μουσική των Ινκας και για οτι άλλο σου κατέβει, εγω θα εξακολουθώ να ξέρω οτι μπορείς να δώσεις πολλά.
Καλημέρα και χαλλλαράαααα :)

Ενεσούλα είπε...

@Bρασιδούλη, τι θες ρε κι εσύ τώρα;
Εξαφανίζεσαι και εμφανίζεσαι σαν τον κομήτη!
Άντε μην τα πάρω και αρχίσω να γκρινιάζω κι εγώ τώρα (γκργκργκρρρρρρ), χαχαχα!

@Σκουλικάκι, παιδί για υιοθεσία είσαι! χαχαχα
Το τι κλάνεις καλύτερα να μην προλαβαίνεις να το μυρίζεις!!!

@Τζονάκο, "...άρθρα για την σχέση του ερωτικού παιχνιδιού των ουραγκοτάγκων με την μουσική των Ινκας...", χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Ωραία ιδέα, λέμε!
Φιλί ρε, μια ευκαιρία ήταν να γράψω και κάτι με σκέψεις μου, από αυτά που σου αρέσουν!;)

KitsosMitsos είπε...

Πληρωμένες απαντήσεις και διασημότητες, βλέπω... Δεν ήξερα ότι ξέρω τόσο διάσημα άτομα! Συνεχίστε! Χαχα!