Τρίτη 3 Ιουλίου 2007

Mια θάλασσα μικρή...





Μια θάλασσα μικρή,
μια θάλασσα μικρή
είναι το καλοκαίρι μου,
ο έρωτάς μου, ο πόνος μου

Μια θάλασσα μικρή
στα δυο σου μάτια φέγγει
κάθε πρωί

Μια θάλασσα μικρή
στο δάκρυ στο τραγούδι,
στο κάθε σου φιλί

Μια θάλασσα μικρή

Μια θάλασσα μικρή,
μια θάλασσα μικρή
και στη γωνιά η στάμνα μου
για ένα καλοκαίρι
ήσουνα εσύ

Σε τραγουδούσα εγώ
σαν τις χορδές του ανέμου
στα μαύρα σου μαλλιά

Σ' ακολουθούσα εγώ
σαν το ψηλό χορτάρι
τον άνεμο
Σε τραγουδούσα εγώ

Μια θάλασσα μικρή,
μια θάλασσα μικρή
πικρά σ' αποχαιρέτησε
σε περιμένει
Μια θάλασσα μικρή
Στίχοι - Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος

7 σχόλια:

kat. είπε...

ωραίο....

αν και εγώ θα προτιμούσα το..

"αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα/ θα ξαναέβαφα γαλάζια την θάλασσα...."

μου κάνει κάτι!

tzonakos είπε...

Aν θα μπορούσα πρασινογάλαζα
τον κόσμο θα βαφα και θ' άλλαζα
σαν τα νερά της ενα κόσμο ονειρικό
μπλε και γαλάζιο απέραντο και μαγικό.
Μια θάλασσα μικρή... μα τόσο μεγάλη.

Ενεσούλα είπε...

Ωραίο το βίντεο, δεν βρίσκετε;
Τόσα και τόσα τραγούδια την έχουν υμνήσει τη θάλασσα και μου αρέσουν όλα.
Ως νησιώτισσα έχω τη θάλασσα μέσα μου.
Δε μπορώ να φανταστώ να μένω σε ένα μέρος απ' όπου δεν θα μπορώ να έχω άμεση οπτική επαφή με το απέραντο γαλάζιο!

raffinata είπε...

χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι ;)

Ενεσούλα είπε...

Καλώς ήρθες!
Εσύ το υπέβαλλες;
Θες να μας πείς γι αυτό;
Είναι υπέροχο, πάντως!
Συγχαρητήρια στους δημιουργούς!

raffinata είπε...

εχμ, εγώ το έφτιαξα...

Ενεσούλα είπε...

Tι να πω;
μπράβο, μπράβο, μπράβο!:))
Χαίρομαι που μπορώ να στο πω αυτό σχεδόν προσωπικά!
Θα δώσω στο μπλογκάκι σου την προσοχή που του αξίζει με την πρώτη ευκαιρία!
Χάρηκα που πέρασες!
Να είσαι καλά!

Υ.Γ.
Εχεις κι άλλα τέτοια;