Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Μπισκότα με μούσλι



Τώρα που ετοιμάζομαι να γίνω μαμά ψάχνω υγιεινές συνταγές για γλυκά, να "ξεγελώ" καμιά φορά την κόρη μου για να μη στερείται λιχουδιές, αλλά να είναι και θρεπτικές και από τα χεράκια μου, που θα ξέρω και τι βάζω.
Έρχεται τις προάλλες λοιπόν ο Λουκάς σπίτι και μου πασάρει σχεδόν 1 κιλό μούσλι!
"Ψάξε στο ίντερνετ" μου λέει "και θα βρεις ωραίες συνταγές για μπισκότα."
Εμ, ήθελε ο καλός σου να τραφεί υγιεινά, για το πρωινό του τουλάχιστον, αλλά η επαφή του με τα μούσλι δεν ήταν καθόλου επιτυχημένη και είχε πάρει και ένα κιλό από δαύτα.
Τώρα βέβαια γιατί δεν προσπάθησε να τα κάνει μόνος του μπισκότα;
Ε, τώρα! Άντρας, εργένης που μαγειρεύει τα βασικά και όπως διατείνεται, "εσύ είσαι καλή στα γλυκά". Μανιαμουνιές δηλαδή για να με ρίξει και να να γλυτώσει τον κόπο!
Με έπεισε, πάλι!
Ψάχνω στο νετ, σε ξένα σάιτ γιατί καναδυό ελληνικές συνταγές δε μου γέμισαν το μάτι, έκανα μίξεις και αλχημείες και κατέληξα σε αυτή τη συνταγή και στο αποτέλεσμα που θα δείτε στις φωτογραφίες.
Από γεύση σκίζουν και αν τα θέλετε πιο μαλακά τότε βάλτε περισσότερο μπέικιν, μόνο προσέξτε γιατί "ανοίγουν" πολύ.
Διατηρούνται καμιά 10αριά μέρες σε αεροστεγές κουτί.


ΥΛΙΚΑ
-2 φλυτζάνια τσαγιού μούσλι (της επιλογής σας)
-150γρ ζάχαρη
-50γρ αλεύρι
-125γρ βούτυρο
-1κ.γ. μπέικιν
-2κ.σ.μέλι
-2κ.σ. γάλα
-2 βανίλιες
-1κ.γ. κανέλα
-ελάχιστο αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε τη ζάχαρη με το βούτυρο και προσθέτουμε το γάλα, το μέλι, τα μυρωδικά, το αλεύρι με το μπέικιν και τέλος τα μούσλι. Αν σας φαίνεται πολύ σφιχτή η ζύμη προσθέστε λίγο γάλα ακόμα.

Με ένα κουτάλι βάζουμε το μείγμα σε ταψί, πάνω σε λαδόκολλα, με απόσταση μεταξύ τους για να μην κολλήσουν και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο για περίπου 20 λεπτά, μέχρι να γίνουν χρυσά.
Η δόση δίνει γύρω στα 22 μπισκότα.
Καλή όρεξη!

7 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΓΛΥΚΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ.
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ .

Skouliki είπε...

εγω που δεν ειμαι μαμα αλλα οταν γινω ( αμαν ποτε???? )παλι δεν θα ξερω να φτιαχνω μπισκοτα !!

tzonakos είπε...

Πεινάω !

Crazy Tourists είπε...

Καλέ φαίνονται πολύ αφράτα, σαν μικρά ζουπηγμένα muffin!! Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, μπορούν να λειτουργήσουν και ως μπάρες δημητριακών!! Καλά, μεγαλούργησες! Μου έδωσες τρελή ιδέα!!
Φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

KitsosMitsos είπε...

Μας άνοιξες την όρεξη! Μιαμ!

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΡΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΦΙΚΤΟΥ

http://anisixos.blogspot.com/2010/11/blog-post.html

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασμα μου για να μαθω νεα σου και για να ευχηθω για το καλο ξεκινημα της εβδομαδας