Δευτέρα 28 Μαΐου 2007

Πως να χωρίσετε έναν άντρα (ή να τον κάνετε να σας χωρίσει αυτός)

Μετά από επισταμένες επιστημονικές έρευνες ιδού οι 10 καλύτερες γυναικείες μέθοδοι για να πετύχετε, το συντομότερο δυνατόν... το χωρισμό!

1. Του ανακοινώνετε με σοβαρό ύφος: "ΠΡΕΠΕΙ να μιλήσουμε σοβαρά για τη σχέση μας". Θα το αποφύγει κι εσείς θα γκρινιάζετε και θα κλαψουρίζετε μέχρι να μην αντέξει και να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια (και χωρίς κουβέντα)!
2. Δεν του κάθεστε! Έχετε διαρκώς πονοκέφαλο, ή είστε κουρασμένη, ή έχετε τα γυναικολογικά σας! Αν του κάτσετε είστε ψυχρή ως βουνοπλαγιά των Άλπεων ένα χειμωνιάτικο βράδυ! Αποτέλεσμα: ίδιο με το προηγούμενο.
3. Την πέφτετε στον καλύτερο του φίλο, μπροστά του.
Προσοχή! Όχι στην καλύτερή του φίλη... μεγάλες πιθανότητες να του αρέσει!!!
4. Τον ρωτάτε την ώρα του σεξ:

  • "Μα, τόσο μικρό ήταν πάντα;"
  • "Τέλειωσες; Το έχασα λίγο γιατί με πήρε ο ύπνος!"
  • "Μπήκες;"
  • "Τι να μαγειρέψω αύριο;" και άλλα τέτοια, χαριτωμένα!
5. Λέτε ότι θα φύγετε για διαλογισμό στο Θιβέτ, για ψώνια στο Παρίσι ή για μεταπτυχιακά στο Λονδίνο. Θα τα ξαναπούμε, αν η μοίρα το θελήσει!
6. Πιάνετε φιλίες με τη μαμά του, σχεδιάζοντας το γάμο σας με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες! Του δηλώνετε σε ποιόν θέλετε να μοιάζουν τα παιδιά σας και γιατί!
7. Είστε πάντα τρομερά απασχολημένη όταν σας παίρνει τηλέφωνο, αφηρημένη, βιαστική και δεν έχετε χρόνο να τον δείτε. Δεν απαντάτε στα μηνύματά του.
8. Λέτε: "Δε φταις εσύ, αγάπη μου! Είσαι υπέροχος! Εγώ πρέπει να τα βρω με τον εαυτό μου! (και με το σέξυ ψηλό μελαχρινό που με φλερτάρει στη δουλειά). Χρειάζομαι λίγο χρόνο μακρυά σου!
9. Λέτε: "Σε βλέπω μόνο σα φίλο, σαν αδερφό μου. Δε μπορώ να συνεχίσουμε ερωτικά, αλλά θα μείνουμε φίλοι, ε;"
10. "Τέλοοοοοοοοοοοος! Α, στο διάολο, μαμάκα! Και να ξέρεις: μαζί σου ποτέ δεν ολοκλήρωσα! Υποκρινόμουν!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Κορίτσια διαλέχτε! όλες οι μέθοδοι αποτελεσματικές και δοκιμασμένες!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό δεν είναι τρόπος να χωρίσεις.

Αυτό είναι τρόπος να αποδείξεις πόσο τσούλα είσαι.

Συγχαριτήρια σε αυτή που το έγραψε, εγώ προσωπικά ούτε να τη φτύσω στη μούρη δε μπαίνω στον κόπο γιατί λερώνει το σάλιο μου

Ανώνυμος είπε...

Και για το προηγούμενο μου σχόλιο μη μπεις στη διαδικασία να γράψεις ότι έκανες πλάκα και ήταν χιουμοριστικό.

Ήταν βλακώδες, ηλίθιο και σιχαμένο.

Δεν είμαι πονεμένος από χωρισμό και στο γράφω αυτό. Απλά έπεσα στο σχόλιό σου και με προκάλεσες ανοιχτά να σε χέσω πατόκορφα