Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008

Ήσυχες μέρες του Αυγούστου

...ή όχι,

...μάλον όχι,

...σίγουρα όχι!

Στο Ηράκλειο (μα δεν ησυχάζει ποτέ αυτή η πόλη;) η κίνηση είναι αυξημένη και ο τουρισμός (ντόπιος και ξένος) έχει κατακλύσει κάθε εστιατόριο, καφετέρια, μπαράκι, κάθε εμπορικό!


Εγώ δουλεύω απόψε νυχτερινή (πέρισυ βλέπετε δεν δούλεψα, για πρώτη(!) φορά στα 15 χρόνια και πρέπει να το πληρώσω) και μετά αμέσως φεύγω για ένα γάμο στα Καμμένα Βούρλα στις 16/8.
Οι φίλοι μου...τα βούρλα, μετά από σκληρή κι επίπονη σκέψη και μετά από αρκετά χρόνια αρραβώνα (ή φαγούρας;), αποφάσισαν να τελέσουν -επιτέλους- εκεί τον πολυαναμενόμενο γάμο τους και να μας ταλαιπωρούν 15αυγουστιάτικα, να τρέχουμε από την Κρήτη (όπου και εκείνοι κατοικούν) σε αυτό το υπέροχο και εξωτικό μέρος, όπου τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα κλείνουν μίνιμουμ 3ήμερο και μάλιστα σε αρκετά τσουχτερές τιμές, λόγω της περιόδου.
Να μην πω για τα αεροπορικά!
Άσε που το Σάββατο θα έχει Πανσέληνο και έκλειψη και είναι (λέει) πολύ κακή μέρα για γάμους, αλλά και μετακινήσεις κτλ!
Δεν τους λέω τίποτα!
My lips are sealed!
Όλα του γάμου δύσκολα, που λένε!


Δεν πήρα άδεια τελικά, υπήρχαν δυσκολίες, πάλι λόγω των συγκεκριμένων ημερών και θα επιστρέψω την Τρίτη το βράδυ.
Θα επανέλθω τότε λοιπόν, με νέα ανάρτηση και μια μεγάαααλη βόλτα στην μπλογκόσφαιρα, που δεν έχω καταφέρει εδώ και μέρες.
Δουλειές, βάρδιες και το μποτέ του γάμου, ζέστη και η γενικότερη ηρεμία που επικρατεί, με κράτησαν μακριά εκ του λαπτοπιδίου μου!

Η επιθυμία μου για να έχει η μέρα 30 ώρες δεν έχει ακόμα εισακουστεί από Τον Μεγαλοδύναμο κι έτσι προσπαθώ να τα βολέψω, όπως μπορώ, Αυγουστιάτικα η καημένη, με ένα πενιχρό 24ωρο!

Τις ευχές μου σε όλους για ένα όμορφο 3ήμερο Δεκαπενταύγουστου, χωρίς ταλαιπωρίες, καθυστερήσεις και δυσκολίες.

Χρόνια πολλά σε Μαρίες (σήμερα στην Κρήτη γιορτάζουν μόνο...οι παντρεμένες, οι...παρθένες το γιορτάζουν τον Νοέμβρη :Ρ), Μάριους, Παναγιώτηδες και Παναγιώτες.

Να περάσετε όμορφα.

9 σχόλια:

tzonakos είπε...

Δεν πιστεύω σε φεγγάρια που δεν ειναι γούρικα αλλα μου αρέσει τρελλά το μεγάλο φεγγάρι.
Αυτές τις μέρες θα μετακινηθεί πανω κατα πάρα πολύς κόσμος και ετσι κι αλλιώς πρέπει να προσέχουμε.
Να περνάς καλά Ενεσούλα.

NdN είπε...

Καλά να περάσεις Ενεσούλα και καλό ταξίδι στα Κ.Βουρλα!

KitsosMitsos είπε...

Έλα, μια χαρά θα περάσετε!
Καλές βουτιές εύχομαι!!!

ώρα του τέλους είπε...

Καλά να περάσεις και κάνε λίγο υπομονή όλα καλά θα πάνε.
Όσο για την πανσέληνο που λες αφού τα παιδιά το αποφασίσανε δε μπορούμε να πάμε κόντρα σε αυτό που αποφασίσανε!!
Καλά να περάσεις!!!

Εφιάλτης είπε...

Αυτό με τις Μαρίες, δεν το πολυκατάλαβα να ομολόγησω, όπως και να έχει καλά να περνάς. :-)

Γιωργος Μανουσακης είπε...

ενεσούλα μου σου εύχομαι καλά να έχεις περάσει και με το καλό και στα δικά σου.

Την πανσέληνο και την έκλειψη τις θεωρώ γούρικες και γι΄ αυτό κι εγώ έκανα κάτι παρόμοιο με τη φίλη σου (όχι γάμο)!

pandiony είπε...

esena epsaxna manoula mou!!!
ka8e oxtw wres, kane kati!!

Ενεσούλα είπε...

Αν και επέστρεψα από την Τετάρτη, τα τρελά ωράρια στη δουλειά (και τα επί ώρες τηλέφωνα με τον αγαπημένο μου) δε μου έχουν επιτρέψει ακόμα ν' ασχοληθώ με το αγαπημένο μου σπορ του μπλόγκινγκ!
Ωστόσο, έβαλα ένα "αγανακτισμένο" ποστ και σκέφτομαι να βάλω σήμερα και μια "ιστορία από την κρύπτη".
Να είστε όλοι καλά, δε σας ξεχνώ, θα επανέλθω, πρόμις!
Φιλάκια

Ενεσούλα είπε...

@Εφιάλτη, τι δεν κατάλαβες;
Οι ελεύθερες Μαρίες (παρθένες και καλά) γιορτάζουν στην Κρήτη το όνομά τους στις 21/11 (εισόδια της Θεοτόκου) και οι παντρεμένες στις 15/8 (κοίμηση). Τι να πω; Είμαστε λιγουλάκι παράξενοι εμείς οι Κρητικοί!

@Γιώργο Μανουσάκη, τι έκανες δλδ, παρόμοιο με τη φίλη μου αλλά όχι γάμο;;; Μου ξύπνησες την περιέργεια!

@Pandiony, τι έπαθες και θες την αντιβίωσή σου; Πες στη θεία Ενεσούλα!

Φιλάκια πολλά σε όλους (και στους @Tzonakos, ndn, kitsosmitsos, blooded girl)
Να είστε καλά!