Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Λες να επανέλθω;

Κοίταζα μια παλιά ανάρτηση στο ιστολόγιό μου και για να πω την αλήθεια με έπιασε μια νοσταλγία, μια μελαγχολία που το είδα να πλέει έτσι ανενεργό και χωρίς κυβερνήτη στις βαθιές θάλασσες του διαδικτύου.
Η αλήθεια είναι ότι η ενασχόλησή μου με το ίντερνετ παραμένει η ίδια, αν όχι μεγαλύτερη τους τελευταίους μήνες μιας και καθώς διανύω τον 5ο μήνα εγκυμοσύνης, απέχω από τη δουλειά.
Επίσης πάντα έχω κάτι να πω, η φλυαρία δεν θεραπεύεται, χαχαχα.blah blah photo: Blah, Blah blah_blah.gif

Όμως, το Facebook περισσότερο αλλά και το Tweeter μονοπωλούν το ενδιαφέρον μου, καθώς όλοι οι φίλοι μου είναι εκεί και η διαδραστικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη.
Μου άνοιξε η όρεξη όμως και για κανένα ποστάκι πότε πότε.
Λες να επανέλθω;

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Εξαρτάται μόνο από σένα! :)

Πίκος Απίκος είπε...

Νομίζω ότι είναι η πιο κατάλληλη εποχή να "επιστρέψεις" πραγματικά. Χρειάζονται δημιουργικές και ωραίες "φωνές" στην όποια μπλογκόσφαιρα έχει απομείνει... Από καφρίλες και ακατάσχετη βλακεία που αναπαράγεται, πήξαμε!

Αννα είπε...

Να επανέλθεις , να επανέλθεις...
Με το καλό και το μωράκι...
Πέρναγα συχνά για να δω νεα σου και χάρηκα που σήμερα σε διαβαζω ξανα